OZ's got a problem

Igår kväll såg jag första avsnittet på Tin Man som är baserad på The wonderful wizard of Oz. Det verkade lovande med bra skådisar och så var det rätt snyggt i början. Sen helt plötsligt går det utför och blir askasst. Helt så Star trek varning, fast värre. Sen blir det bra igen och det slutar med att jag ser hela avsnittet som ändå är på 1 och en halv timme. Här kommer lite screenshots.

De är inne på en klubb eller nåt för att hitta den goda trollkarlen som vet var DG's mamma är.


Utanför är det lite tråkigt väder och så kör det runt gamla bilar. Fienden kommer in.


Söta Zooey spelar DG som ska rädda OZ och hitta sin mamma.


De lånar/stjäl en circusbil, den är finnemang.


Den onda häxan ser ut såhär, kolla in axelskydden!


Hon skickar ut dumma monster från sin brösttatuering som anfaller DG, praktiskt så hon slipper springa efter själv.

En till sak som irriterade mig asmycket är att lejonet är typ en lejonmänniska, alltså dåligt sminkad, man vet inte riktigt vad han ska vara, men så kommer det såna super cgi animerade dinosaurierobotar, what's the deal?

Men så ska jag se nästa avsnitt.

Kommentarer
Postat av: Emma

hmm den ska jag nog se, trots din inte jättepositiv recension hehe.

2008-11-12 @ 21:19:14
URL: http://strangegirls.blogg.se/
Postat av: Jenny

Emma: Gör det och säg gärna vad du tycker sen! :)

2008-11-13 @ 17:04:02
URL: http://pygmeestyle.blogg.se/
Postat av: Marcus

Är det något fel på Star Trek? ;-)



Kram

2008-11-15 @ 17:22:56
Postat av: Jenny

Marcus: Är något rätt med Star Trek? Nä haha, men det blir lite knas när den stilen kommer in i Wizard of Oz, enligt min mening ;)

Kram!

2008-11-15 @ 18:40:18
URL: http://pygmeestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0