Jordgubbar och monster


Bild tagen av Leo.

Igår gjorde jag chokladdoppade jordgubbar efter att ha jobbat och sen städat hela lägenheten. Jobbet går förövrigt helt okej, har fått stå själv i kassan redan de två första dagarna en hel del.

Nu till min monsterhy. Den senaste veckan har jag fått groteska finnar som liksom blivit sår och är helt megaäckliga. Varför? Jag brukar inte få såna finnar i såna mängder. Kan man byta hy med nån eller? Usch. Sen att jag tvunget måste klämma finnarna kanske kan vara en av anlednignarna till att det bildas sår, men de är inte humana.

Snart ska jag till jobbet igen. Och ikväll får jag besök av Alexandra som kommer hit från fastlandet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0