Tårtkalas

image553
Hade riktigt skoj igår. Fick superfina blommor av Phille och Antonija, jag behöver en vas! de står i ett ölglas nu. Det bjöds på hembakad tårta och kakor och så slank det väl ner ett och annat glas mousserande vin också. Lite dans blev det framåt kvällen. Se så fint killarna modellar mina skor.. Måste säga att det ska bli skönt att flytta till en lite större lägenhet.
Har beställt tapeter nu och så ska jag väl hitta nån snygg kulör att måla resten av väggarna med. Men ikväll blir det till att slappa framför tv:n och se Elle-galan och kanske äta tårta, igen.

Ps. Eftersom tävlingar är roligt så tycker jag att ni ska vara med i Veras tävling, och se filmen om ni inte redan sett den! Wonderful!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Och vilka läckra skor du har :)
Ser i alla fall ut som ett grymt tårtkalas...

2008-02-18 @ 08:00:58
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Smartasmia

Underbara partybilder. Gott med tårta...och finfint med större lägenhet. Dessutom: bubblans så fin fröken är i nya frippan. Och givetvis: jättegrattis i efterskott på födelsedagen, lillhjärtat. Så här kan det gå när man inte kommenterar på ett tag;-) Kramkram

2008-02-19 @ 09:26:14
URL: http://monokel.blogspot.com
Postat av: Jenny

Kerstin: Tack :) jajamen!

Smartasmia: Tackar för alla komplimanger och gratulationer! och nya lägenheten är efterlängtad och ska få ny målarfärg om ett par dagar :) Kramkram!

2008-02-19 @ 17:43:07
URL: http://pygmeestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0