Give me a new bed

Var iväg till Jysk idag, hatar jysk, men de har rätt billiga sängar. Självklart var det ombyggnad och de hade föst ihop alla sängar i en salig röra, så det blev ingen ny säng därifrån. Jag vill ha en ny säng till min nya lägenhet, det ingår en gammal sån 90cm, men det känns ju lagom kul. Så nu är mitt nästa hopp Ikea, men de kör tydligen bara sängen till hamnen om man bor på en ö i vissa fall. Det känns inge kul att bära hem en 120cm säng från hamnen till lägenheten som ligger 20 minuter därifrån. Vilka problem man har nu då.

Ska iallafall gå och skriva lägenhetskontrakt nu i veckan och har sagt upp denna. Men om det är nån som vill bo här under mars säg till :P

Kommentarer
Postat av: Smartasmia

Inget problem att förakta alls! Tvärtom verklighetens bistra ansikte när det är som värst. Nästan! Hoppas du får fatt i bärhjälp:-) kram

2008-02-09 @ 19:47:50
URL: http://monokel.blogspot.com
Postat av: Jenny

Smartasmia: Efter idoget ringande till ikea så har jag nu fått reda på att de kör sängen fram till dörren :D finemang!

2008-02-12 @ 21:50:56
URL: http://pygmeestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0