Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Little Peaché. En riktigt fin utmaning tycker jag.

Reflektion av idag
* Skriver du att göra listor på allt du "måste göra"?
Jag brukade göra det, men nu har jag allt i huvudet istället, har heller aldrig varit en sån människa som går runt med almanacka. Tror mig ha ett bra minne. Kanske att jag skulle testa det där med att skriva upp saker nån gång i framtiden igen.
* Om du bara skulle skriva tre saker som är viktiga (privat eller jobb väljer du själv) vilka vore det?
God självkänsla (håller med Little Peaché på den punkten), att våga satsa på sånt man tycker är viktigt/kul även om det bryter från ens vanliga mönster, inte glömma bort sig själv.
* Nämn en sak som du anser att du måste göra och varför du måste!
Bli mer social skulle vara en bra sak. My gosh även om det är jättekul att sitta i sin fina lägenhet och hitta intressanta saker på internet.
* Formulera om samma måste som om du ville göra det!
Jag vill bli mer social, för riktiga människor kan vara lika intressanta som bra musik på nätet.
* Vad är det viktigaste i ditt liv?
Att bli klar med utbildningen jag går (manus och konceptutveckling för film) och umgås med mina vänner.
* Beskriv hur du kan ägna mer tid åt det som är viktigt.
Prioritera utbildningen för att sedan ha tid att umgås med mina vänner :)

Gör så här! Skriv ett inlägg och svara på ovanstående oavsett om du blivit inbjuden eller ej.
Kopiera texten och skriv dina egna svar.
Gå till den som startade reflektionen http://enbart.blogg.se/ , och till den du fick inbjudan ifrån och ge en kommentar.

Nu vill jag utmana:
1. Ebba
2. Katja och Micki
3. Nathalie

Innan du svarar med ett eget inlägg på din sida så sätt dig ner och fundera en stund. Ta några djupa andetag, koppla av och först när du känner dig lite avslappnad så svarar du. Välj ut några personer och länka till dem som du vill skall svara. Gå till dem du utmanat och skriv en kommentar att du utmanat dem. Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Åh vad fint och bra det blev! Du verkar så himla sagolikt fin!



Massa kramar på dig

2008-08-25 @ 10:25:50
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Sannas

Jag älskar att göra listor och post it lappar:)

2008-08-25 @ 12:59:02
URL: http://sannie.webblogg.se/
Postat av: Peter PC Carlsson

Kul, att du antagit reflektionen. Jag tror på att stanna till, tänka och sedan gå vidare. Det är för lätt att bara köra på i 190 utan att stanna upp och tänka vad som är viktigt.

2008-08-25 @ 14:14:53
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0