Back to school

Ja då har skolan börjat igen och nollningen där jag är phadder. Har redan lyckats stuka ett finger. Dansade 2 timmar igår, det var väldigt skoj, tills jag fick en armbåge rakt på fingret. Idag hade min phaddergrupp (Team spirit, haha) hand om en lekstation, var rätt kul tills det började ösregna och mina converse var genomblöta. Gick hem tidigt idag iaf. Har skola 9-16 varje dag, helt störigt eftesom det är dokumentär och jag alltid håller på att somna på lektionen. Av tristess. Om nån känner att ni är jätteintressanta och vill bli dokumenterade så hör av er. Vi vill iof göra en mokumentär, men ja idéer mottages.

Kommentarer
Postat av: hjartesmil

skule er fint da.

eller?

2008-08-27 @ 15:40:45
URL: http://hjartesmil.blogg.no
Postat av: Jenny

hjartesmil: Jo det är kul att vara tillbaka och träffa alla kompisar :)

2008-08-27 @ 19:24:03
URL: http://pygmeestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0