Tönt In My Heart

 image272  

Är det någon annan än jag som minns den underbara serien Freaks and Geeks (Nollor och Nördar)?? Jag förstår inte varför det bara visades 18 avsnitt av serien innan den lades ner! Sorligt men sant! Jag hade en crush på den söta lillebrosan Sam (John Francis Daley) Men i efterhand så har en och annan av skådisarna dykt upp. Linda Cardellini har synts i ER, Scooby-Doo och Brokeback Mountain. Busy Phillips känner man igen  från Dawson's Creek som yrvädret Audrey, nu medverkar även Busy i ER. Men hallå, höll nästan på att glömma hetingen James Franco!!! Inte bara är han het utan verkar va hur trevlig som helst, eftersom jag träffat honom..........INTE! Jag röstar på repriser av denna härliga serie, för det hade kännts bra att veta att man inte är den enda tönten i stan!

Kommentarer
Postat av: Linn

Så du har träffat James Franco!! Haha du är rolig du. Jag älskade förövrigt också Nollor och Nördar! Kram

2007-06-10 @ 23:45:59
URL: http://www.jeudisoul.blogg.se
Postat av: Jenny

Klockren bild den där lilla med snubben, haha.

2007-06-11 @ 08:24:39
URL: http://pygmeestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0