Festligt och full rulle

Studentmottagningen igår var kul och som ett långt träningspass. Bar mat ner för trappor och sen upp för trappor, men den var god så det var det värt. Behöver jag säga att solen sken och att det liksom blir aningens varmare då? Hade en lektion i mode för M som nu bör veta att Agyness D är en modell och att Miu miu är Pradas undermärke. Hade på mig min blommiga klänning och fick höra hur fin den var hela kvällen, så nu vill jag ner till Malmö och hämta hem min symaskin snarast. Fick skumpa och goda drinkar, därav en liten känsla av att jag kanske är lite bakis... Blev bjuden på macaroon igen av M's lillebror som lyckats fixa in folket på F12, men eftersom jag skulle möta upp min mamma som kom hem från Finland/Italien så hoppade jag utgång. Fick lite trevliga presenter från min mor, bl a en mörkgrå/ljusgrå pashmina sjal och lite Audrey Hepburn grejjor och så Frederic Fekkais nya volymmousse, det måste testas!
image275

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh, vad hon är fin :)

2007-06-11 @ 09:36:40
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0