Natur + bio + middag

Var ute i tyresta nationalpark igår och gick, inte frivilligt, men det var okej. Jag följde mest med för shoppingen efteråt på söder. Sprang på supertrevliga Emelie Svensson från Malmö som designar jättesnygga herrkläder och även gjort dem i dammodell. Intervjuade henne i onsdags, kanske dyker upp nåt här.
På kvällen gick jag på testvisning av Solstorm sämre film får man ju leta efter. I princip alla gamla stora skådisar var med, typ persbrandt, jakob eklund, henriksson, reuter, scorupco och några till. Efter filmen blev det middag hemma hos M och även lite avlämning av saker som ska bila till Italien. So I'm still busy :)
image340
En riktig linslus med trendig lugg.

Kommentarer
Postat av: Smartasmia

Ahh..en sån sötnos som tittar fram där:-) Riktig synthlugg, nästan, dessutom! Och snälla - packa ner mig i bagaget...jag kan vara jättetyst länge och kräver inte så mkt att äta. Snälla? :-)

2007-07-06 @ 13:07:16
URL: http://monokel.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Det är ju så vackert i Tyresta nationalpark :)

2007-07-06 @ 14:15:17
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0