Herrns egna bibliotek

De är sanslöst bra, Mr Hudson & the library. Tyvärr inte så Sverigeaktuella än, men förhoppningsvis släpper de sin första singel här snart. De spelade live som förband till Mika på Berns förra helgen, bästa förbandet hittills enligt min mening - fullträff! Oljefat, grym afroman på keybord, rytm så det bara skriker om det och en sympatisk Mr Hudson som till och med lärt sig användbara fraser på svenska.. nu ska vi bli fulla. Om man vill köpa skivan med gratis frakt så finns den här. Kolla in videon tycker jag du ska göra i vilket fall som helst.


Kommentarer
Postat av: Hanna P

Det är min vän Emelie som gör dom, hon gör illustrationer till nationstidninarna i Uppsala och är även anledningen till mitt nya photoshopberoende. Det är så fint att kunna ta bort fula skuggor etc.

2007-04-13 @ 16:30:12
URL: http://hannapannapersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0