Food and Fashion

Just nu sitter jag mest och funderar över om jag ska äta köttbullar eller pannkakor till middag, känner mig väldigt okreativ på matfronten för tillfället. Vi pratar inte om färdiga köttbullar utan hemgjorda, likaså pannkakor (vem som äter färdiga pannkakor vet jag ej). Har även problem med att välja ut idéer till artiklar som ska skickas in till en bra tidning som jag möjligtivis kanske kan få jobb på.. hmm känner att jag har prestationsångest redan även om det hela är väldigt roligt eller - tufft.

Roliga nyheter: The Sartorialist kommer till Sverige 1-5 maj för style.com. Funderar på att dra till huvudstaden igen då, nåt sånt vill man ju inte missa.

Bilden är från Facehunter, tyckte den var lite inspirerande.
image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0