Det mest avtändande man typ kan säga här

sa jag till killen som satt och kolla på mig under hela paper-handledningen. Han frågade tillslut var jag kom ifrån eftersom han tydligen kände igen mitt namn (jag antar att han inte läser finansinriktade livsstilsmagasin, did not look like the type liksom). Så jag svarar Stockholm och då var det samtalet slut. Varför detta Stockholmshat? Jag kände mig ungefär som Sex and the city Carrie i avsnittet där han sailorkillen dissar New York. Det är inte första gången man får en sån stackars dig blick. Hehe men jag kampanjar för Stockholm här nere för fullt, kan verka som slag i luften, men nej det handlar om hjärntvätt på hög nivå ;) Även om Stockholm och jag nu har ett långdistansförhållande så försöker vi få ut det mesta av varandra så fort vi ses. Och imorgon åker jag upp för att träffa min älskling igen.

Dagens positiva nyhet: Fick vg på tentan i Berättande i litteratur och film. Var en av få så det är värt att fira :)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh, jag gillar långdistansförhållanden...

2007-04-18 @ 08:34:48
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Alexandra

Haha, det är bra sköning! Fortsätt stå upp för din stad! ;)

2007-04-18 @ 11:44:34
URL: http://gnagarjavel.blogg.se
Postat av: Jenny

Kerstin: Ja speciellt när man får ut det mesta av det bästa :)
Alexandra: I promise ;)

2007-04-18 @ 17:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0