BuHu För Badmössa

image105image103image104

Jag undrar var i hela fridens namn dessa pimpade badmössor fanns när jag behövde dem i första klass?? Jo, jag och alla andra flickor behövde en duschmössa, som det kallades för i ettan. Ett fint brev hade gått ut till alla föräldrar att vi flickor inte fick blöta vårt hår efter gymnastiken eftersom det aldrig skulle hinna torka under dagen och för att vi skulle kunna bli förkylda! Men pojkarna då? Varför var de inte tvungna att ha en? En fråga jag fortfarande ej fått svar på! Visst jag förstår tanken, men vet ni hur traumatiskt det var att gå runt med en jäkla badmössa som endast möjligtvis en tant hade haft på huvudet? Självfallet var det bara jag och tjejen som hade öronproblem som köpt badmössa till gymnastiken....

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hahahaha. Så himla coola :)

2007-04-17 @ 09:24:49
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Katja

Coola e de allt! Men vet fortfarnde inte om jag kunnat bära en, den tunga upplevelsen spökar fortfarande.

2007-04-17 @ 17:48:00
URL: http://pygmeestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0