Blommor och naket

Eftersom det var ganska vitt ute när jag vaknade imorse och våren kändes som månader bort, så verkade en dos blommor helt rätt. Det var bara att släpa iväg sig till Nationalmuseum, där de för tillfället har blomsterutställning. Hittade ett väldigt fint Irving Penn foto med motivet röd ros. Mycket snyggt.
 Blomsterutställningen var inte överdrivet stor så jag passade på att beskåda lite konst i form av vackra nakna kroppar också. Tror jag gillar de tavlorna mest. Naket eller så ska det vara riktigt snygga kläder på, inte så upphetsande att glo på nån gammal gubbe iförd typ brun säck. Köpte Officiel på vägen hem, rätt bra modemagasin. Nu längtar jag efter våren ännu mer.
image68image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0