Lite recensioner


Too Faced - Smoky Eye Palette är nog den bästa ögonskuggspaletten jag testat. Det är nästan omöjligt att misslyckas med denna, lika snyggt varje gång så att säga. Och den håller rätt bra med, man ser t.o.m rätt okej ut när man dansat en hel natt. Ett stort plus för att det följer med två applikatorer. Att paletten sen är väldigt snygg är inget jag har något emot heller. Jag beställde min från USA, men den går att köpa på Åhlens city och även från svenska butiker på nätet. It's a keeper!


Tarte - Cheek Stain är min nya favorit när det kommer till rouge. Har tidigare använt Stila och Benefit i puderform, men den här slår dem med hästlängder. Förutom att kinderna blir härligt och naturligt rosa så får de även en underbar lyster som sitter i hela dagen. Jag köpte mitt i färgen Dollface, som jag provade på Bergdorf Goodman för två år sen. Även detta är beställt från USA och går vad jag vet inte att få tag på i Sverige. Så om ni känner någon som ska till utlandet tycker jag absolut att ni ska försöka få hem det här!

Ska nog försöka ta en bild med sminket på så ni får se, men nu ska jag sova :)



Kommentarer
Postat av: rebecka

bra tips!

2008-10-06 @ 21:50:16
URL: http://personlikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0