Utmaning.

Jag har blivit utmanad av min vän AlexandraGnagarjävel.

 

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

 

8 favoritprogram
1. Room Service
2. Gossip Girl
3. Färjan
4. Greys anatomy (även då jag inte kollar på det i nuläget)
5. Martha Stewart
6. True Blood (har iaf sett tre avsnitt)
7. Åh kommer inte på nåt
8. Inte här heller :( tv är inte mitt största intresse.

 

8 saker jag gjorde igår
1. Stretchade i en halvtimme och sträckte mig.
2. Hämtade mina nya hörlurar, för att de andra gått sönder.
3. Bloggade (den ni)
4. Bjöd på lussekatter och muffins.
5. Åt pizza, första gången sen i somras.
6. Umgicks med gamers (that's tough)
7. Sjöng Rockband 2
8. Läste en intressant artikel om Justice (bandet).


 

8 saker jag ser fram emot
1. Att piggna till.
2. Nya kursen i skolan.
3. Att min nackspärr ska släppa.
4. En möjlig resa till Paris i vår.
5. Träffa mina fina vänner i sthlm.
6. Julklappar!
7. Att dansa galet mycket ikväll (jag hoppas du spelar grymma låtar Anders)
8. Pussa en särskild pojke.

 

8 favoritrestauranger
1. Sushi huset (Brahegatan i sthlm)
2. Creperiet
3. East
4. Ciao ciao
5. Den där andra sushirestaurangen på Ö-malm jag inte kan gå till för att mitt ex jämt äter där.
6. Ett litet kök (eller vad den där på Room heter.)
7. Mongoliska på tegnergatan/typ birger jarlsgatan.
8. Restaurangen på National muséet.


 

8 saker på min önskelista
1. En ny mobil med mp3 funktion och jättemycket minne.
2. En ny mac, helst den nya macbooken.
3. Bättre högtalare, varför inte sveriges bästa ljudsystem?
4. Bra filmer, som 2 dagar i Paris och Darjeeling limited
5. Glassmaskin till min Kithchenaid.
6. En röd mariskål.
7. Ramar till mina planscher, t ex den svarta snirkliga ovala från IKEA.
8. Fett dyr champagne.


 

8 personer jag utmanar
1. Emma.
2. Egoflow.
3. Nathalie.
4. Rebecca.
5. Kajsa.
6. Anders.
7. Viktoria.
8. Mothersvea.

Kommentarer
Postat av: nathalie

nu har jag gjort utmaningen!

2008-12-06 @ 23:59:13
URL: http://nenneblogg.blogg.se/
Postat av: Mothersvea

Tack for nomineringen! Sa fort jag har tid ska jag ta tag i utmaningen!

2008-12-07 @ 11:41:51
URL: http://mothersvea.wordpress.com
Postat av: EGOFLOW

Jag känner mig hemskt utmanad & har därför plitat ner lite smarrigheter nu!

2008-12-07 @ 19:52:22
URL: http://egoflow.blogg.se/
Postat av: gnagarjavel

Nej du skojar? Har WESC-lurarna redan pajat?? Ush, jag lider med dig!!



Ser också fram emot till du kommer till Stockholm igen! Vad ska du göra på nyår angående detta? :)

2008-12-15 @ 15:27:54
URL: http://gnagarjavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0