En festlig helg

Nu är jag tillbaka i Visby efter en händelserik vecka. I fredags var vi på 90's eftersom vårt dokumentärobjekt skulle dit. Kul var det. Blev en massa shopping, igår köpte jag en snyggish mössa med kassetter på. Bild kommer nog nån gång. 
image433image432image434image436image435
Uppe till höger kan vi se en överlycklig Calle med Rickard och Leo. Dokumentären handlar om Rickard som spelar i Lowe och jobbar som AD på Noble. Sen ser vi mig som visar nåt med mina händer, snygg bild tagen av Leo. Rickard i häftigt ljus och sen så kommer den underbara bilden där Calle ser ut som en blåsfisk/hamster, what ever, jag asgarvar vilt varje gång jag ser den. Leo och jag ser förhållandevis normala ut. Sist syns kvällens dj och Rickards kompis Anders från P3 homo. Vi hade skoj på 90's helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Smartasmia

Hihihi...ser ut att ha varit helt okej:-) och blåsfiskar som är så farliga. Hoppas din film blir bra nu - skulle vara urkul att se:-)

2007-10-29 @ 21:22:37
URL: http://monokel.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Ser superkul ut :) Härliga partybilder också...

2007-10-30 @ 08:16:35
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0