Mina inköp i Finland

Jag är tillbaka i Sverige och fick med mig följande hem..
image262
Från vänster: Väska 416kr, spritgodis (äckligt men snygg förpackning och så hette en cosmopolitan), Diorshow black out mascara 200kr, eau de parfum Miss dior chérie 490kr, förvaringslåda 66kr, martini dry (äckligt) 18kr, Fizz vaniljcider, Martini Bianco 87kr, lime-grapefrukt läsk, Domino kex (typ finlands svar på Oreo).
Fejk glajjor 9,50kr/st, tårtspade, filmer x 8 397kr, eco lakan 66kr.
Bestick Hackman swing (checka ut kniven, den är genialisk), muminskålar 130kr/st och en stor bodylotion för nästan inga pengar alls.

Kommentarer
Postat av: Smartasmia

Aha! Det där är vad jag kallar en rejäl samling shoppingfynd:-)

2007-06-06 @ 16:36:55
URL: http://monokel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0