Gelato, glace, ice-cream, jäätelö, Eis, glass, helado, is

image307
Jag i Gränna med polkaglass i struten och nej båda strutarna var inte mina.

Jag skulle vilja säga att glass är en naturlig del av sommaren, liksom jordgubbar och bad. Det är lika kul att testa nya sorter som att njuta av sina favoriter. Sen finns det ju mindre god glass också (Rönneholms lakrits hör definitivt dit) och så glass som smakar kemiskt. Jag avskyr iof all sorts lakritsglass, men gillar mycket annat!

Top 3
1. Valios Mintgräddglass
2. Rönneholms Mangosorbet
3. Ben & Jerry's Dublin Mudslide

Sen gillar jag för det mesta citronsorbet också.

Kommentarer
Postat av: Linn

Oh vad trevlig med roadtrip i Sverige, tycker jag! Jag åker nästa onsdag (4/7) och stannar 4 dagar i London. Sen vet jag inte riktigt hur jag ska göra, jag funderar på att stanna ett tag i stockholm nämligen, då kan vi ju ses, varför inte ta en shoppingtur, hehe. Nåväl det vore åtminstonde kul att träffa dig! Men jaha vad händer hos dig nu, vart i Sverige är du påväg måntro?

2007-06-25 @ 15:09:52
URL: http://www.jeudisoul.blogg.se
Postat av: Linn

Oh vad trevlig med roadtrip i Sverige, tycker jag! Jag åker nästa onsdag (4/7) och stannar 4 dagar i London. Sen vet jag inte riktigt hur jag ska göra, jag funderar på att stanna ett tag i stockholm nämligen, då kan vi ju ses, varför inte ta en shoppingtur, hehe. Nåväl det vore åtminstonde kul att träffa dig! Men jaha vad händer hos dig nu, vart i Sverige är du påväg måntro?

2007-06-25 @ 15:10:04
URL: http://www.jeudisoul.blogg.se
Postat av: Jenny

Linn: Vad skoj med 4 dagar i London! jovisst shopping låter skoj, dock blir det nog mest fönstershopping för min del ;)

2007-06-26 @ 21:44:40
URL: http://pygmeestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0