Soligt i parken

Idag har jag suttit ute i parken länge. Det blåser och är egentligen inte så varmt, men vad gör man inte för lite sol. Det fanns mycket roligt att hitta på i parken, dock satt jag mest och observerade och önskade att jag var ungefär 15 år yngre. Top tre lyder som följer:
1. Klättra i träd
2. Flyga drake
3. Använda picnic-filten som mantel och springa runt och leka Superman
Om nån nu vill ha en play date i parken så är jag på vilken dag som helst.

Dagens outfit
image88
Hoodie: Hm
T-shirt: Hm
Leggings: American Apparel
Skor (som ändå inte syns): Gamla köpta i Cannes
image89
Hehe, snygg bild enligt mig

Kommentarer
Postat av: Linn

Åhou! Tack ska du ha, ska kika på tipsen du gav mig! Ja Dermanord är tillverkade av en tjej som är superallergisk så hon ville göra produkter som folk som var känsliga (även andra) kunde använda. Ska kika på din blogg nu! (: skriv gärna igen! Kram

2007-04-15 @ 20:38:29
URL: http://www.jeudisoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0