Cut

Var hos frisören idag och blekte mina rötter. Han är alltid så orolig för att det ska göra ont, men i själva verket känns det knappt. Sen efteråt känns det iof, men inte jättemycket. Så nu är jag vitblond. Tänkte att ni skulle få se mina frisyrer under de senaste två åren.


Här var det lite så blondt och långt. En sommar i New York.


Sen var det lite rött och lockat.


Sen blev det mörkbrunt, fortfarande långt.

Körde självklart lykke li knuten, fast vad hette den då? detta var våren 2007.

Sen förra julen kände jag för att klippa av en massa. Det här är min naturliga hårfärg.

Det klipptes lite till. Och som ni märker så har jag väldigt lätt för att göra konstiga miner på kort.

Och jättekort blev det, var helt ledsen i en vecka. Luggen var fin, men resten var inte kul. Men vi tittar bara på det fina nu :)

Så färgade jag det lite så rödlätt. Detta var efter en period av mörkbrun hemmafärgning, men det behöver vi inte heller kolla på.

Så här ser det ut idag. Jag är inte ett spöke, promise.


Kanske lättare att se färgen där.

Ni kan få se lite bättre bilder sen när det är fixat och inte helt jättesprött.

I went to the hair dresser and bleached my roots today and thought you might want to see my hair through the past two years. In the two pics before the black and white one I have my natural hair color.

Kommentarer
Postat av: Emma

tjusigt! du ser jättefin ut i blont hår! jag tror inte jag skulle passa som blondin.

2009-01-15 @ 18:35:49
URL: http://strangegirls.blogg.se/
Postat av: Nathalie

vad snyggt det blev! vad mycket olika frisyrer du har haft :)

2009-01-17 @ 16:24:59
URL: http://nenneblogg.blogg.se/
Postat av: Katja

Just det du har haft långt hår;) Du passar verkligen både i långt & kort, ljust & mörkt. Lyckost!

2009-01-19 @ 18:56:46
URL: http://waxonwaxoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0