Storstad

Bild lånad av MalteR på flickr.

Snart ska jag hem till Visby igen. Vi filmade vår dokumentär på två dagar. Gick upp innan fem en morgon för att filma råttor, men självklart var vår kamera för seg för att ens hinna starta när vi såg några. Sen tog batteriet slut och när vi hittade ett eluttag upptäckte vi att laddaren saknade sladd. Så det fick bli en dokumentär filmad med Leos mobilkamera. Får se hur den blir på tisdag när vi ska börja redigera. 
I torsdags tröttnade vi på att filma och gick på bio istället. Såg Barnhemmet. Fy vad läskig den var, har inte sett en så läskig film förut. Idag är jag sugen på att se En förlorad värld och eftersom jag skrivit klart min essä till dokumentärkursen kanske det är precis vad jag ska göra. 
Hoppas ni har en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0