Trötter


Bild lånad av cherryblossomgirl

Nu är min kurs i karaktärsutveckling typ slut, ska bara skriva en essä om upplevelsen av kursen. Fick regissera lite skådisar igår, typ kenomannen och några till, tror en varit med i nån Beck-film. Är helt slut i huvudet efter flera hela dagar i skolan. Imorgon blir det minsann sovmorgon! Åt sjukt äcklig hummersoppa på burk (campbells of course) idag, den gör sig fortfarande påmind. Jag tål inte fisk, mår alltid helt illa när jag ätit det, förutom när jag äter typ sushi en gång i månaden. Synd att jag inte ens kan äta hummer nu då. Om nån vill ha så finns det en tallrik kvar i kylen. Jag borde gå och lägga mig, funderar dock på att se Mad men eller Gossip girl.
Gonatt iallafall på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0