Tillbaka i visby

Kom hem idag efter en kul helg i Stockholm. Hade inte kameran med mig, men tog lite bilder med mobilen.


I fredags var jag och mamma och storhandlade. Det här såg grymt megaäckligt ut, kan meddela att vi inte fick med oss nån sån hink med Candy floss hem.

På lördagen åkte jag in till stan med Jenny B och hittade en massa fint, på kvällen åkte vi in till stan igen och träffade Cece och drack drink på Sturehof, innan dess gick vi in på East, men där kunde man inte sitta för det var så mycket folk och vi visade inte legg, hihi. Sen blev Jenny och Cece jättehungriga så vi gick och åt. När vi kom ut igen regnade det asmycket så vi åkte hem.

Igår lagade mamma och jag rysk middag. Det var helgott. Jenny B kom på besök och efter middagen så..


Var vi helt höga på socker (märk pälsmössan på mitt huvud) och rökte cigarrerna vi inte hann med i lördags.


Den där tonen av vanilj var väldigt svår att urskilja, det smakade mest tobak och kanske lite choklad.


Sen får ni en skön låt också som jag lyssnade på igår när jag spelade lp-skivor.

Kommentarer
Postat av: Rebecca jag älskar ryska

snälla berätta mer om den ryska middagen!!!!!

2008-10-20 @ 20:01:46
URL: http://shehasmicrosoft.devote.se
Postat av: Rebecca

och du vet lampan du länkade? ÄLSKAR DEN<3

2008-10-20 @ 20:03:59
URL: http://shehasmicrosoft.devote.se
Postat av: Nathalie

jag borde verkligen röka cigarr någongång i mitt liv..

2008-10-21 @ 19:05:54
URL: http://nenneblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0