En video


Coldplays video till Lovers in Japan. Är inte så imponerad av varken låten eller videon. Fast jag gillar fjärilskonfettin.

Idag är det maskerad, ska bli kul. Jag är jätteblond. Ni ska få se sen när jag klätt ut mig och tagit en bild. Ska bleka håret lite till så det blir vitare, har lite gula skiftningar i sig nu, not pretty, men det blev ändå bättre än jag trodde. Satt hos frisören i 5 timmar igår. Har tvättid snart, tråkigt men bra antar jag. Sen ska det lackas naglar och fixas och donas och städas. Ickis,  Emma och Ola satt och sydde här igår så en dammsugning kan det vara dags för, fast det får Ola ta och fixa hehe.
Mitt hår är en risbuske just nu, får tvätta det efter klockan 3 idag, fasar lite för när jag ska kamma det sen, fast jag köpte med mig en bra inpackning och så får mna väl loada med balsam.

Kommentarer
Postat av: niklas

Lätt en av deras bästa låtar!!!!



Synd att videon blev borttagen. Var det den officiella musikvideon?

2008-11-05 @ 16:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0