Maybe I should pursue a career in Fashion, but

for now i'm serving you hamburgers. Om en vecka börjar jag jobba på Max, fick mitt schema idag. Lite oväntat att få jobb så här sent, men bra det. Ska plugga också. Får se hur det går.
Idag fick jag en komplimang för min kjol, som jag sydde för säkert 3 år sen, av en random kvinna på stan. Det är alltid uppskattat. Snart ska jag till GGA på Wisby Strand. Och ikväll blir det fest.

Om ni undrar  vad jag har för mig så spelar jag Rock band 24/7. Roligare spel finns inte. Sjunga är skoj!

Kommentarer
Postat av: Katja

Rock band 24/7 vad är det för spel??? Låter ju sjukr skoj:) Så du kommer alltså bli en riktigt stekare i sommar, höhöhö.

2008-06-07 @ 16:22:39
URL: http://waxonwaxof.blogg.se/
Postat av: Jenny

Katja: Rockband är ett spel till xbox, typ singstar blandat med guitar hero, sjukt kul (och 24/7=hela tiden :P) Höhö yeah, fast som tur är behöver jag inte steka hamburgarna, sjukt varmt.

2008-06-08 @ 16:20:22
URL: http://pygmeestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0