Mode och manus

Var på manushandledning idag. Det gick bättre än väntat (kan iof bero på att jag alltid förväntar mig det värsta), men ja nu behöver jag bara ändra några småsaker. Innan handledningen kom en ups-snubbe och knackade på med mitt paket från American Apparel, roligt roligt, så snart ska det provas kläder. Sen ska det skrivas manus och pysslas lite.
Funderar även på att slå till på den där ribbstickade tunikan, det är ju 50 procent rabatt på den.. 500kr. Provade den för nån vecka sen och fin var den. Kan hålla med om att den ser lite skum ut på bilden dock, som är lånad från Mint & vintage.

image519

Ps. Ska nog se Heima dokumentären idag.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hurra för American Apparel - hoppas du blev nöjd...

2008-01-11 @ 08:25:27
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Kerstin: Jag blev allt bra nöjd, supernice saker har de minsann!

2008-01-12 @ 09:27:40
URL: http://pygmeestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0