give me music and something to read

Fick hem Gossip girl - Don't you forget about me idag. Den verkar lovande, har bara läst några kapitell än så länge. Lyssnar på Hotel Costes vol. 10. Det är bra grejjer.
Att jag troligtvis har körtelfeber har nu konstaterats, vilket brukar hålla i sig runt 3 veckor, så ja eh, tack för den. Sjukt oglammigt. Men för att se det positiva i det hela så har jag ju varit sjuk så länge att jag borde bli frisk snart. Yay.
För att se det negativa. Jag missar seminariet med Katharine E Hamnett imorgon!!! Men min mamma ska gå och har lovat att anteckna som en galning och förhoppningsvis kanske även knäppa några bilder.

Nu ska jag fortsätta läsa Gossip girl och lyssna på Hotel Costes. Glömma att jag är sjuk och vara frisk.

image537+ image538

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hmmm - jag kanske ska ta och läsa böckerna istället för att se serien...

2008-01-31 @ 08:21:34
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Kerstin: Jo de är rätt bra och extremt lättlästa, hehe.

2008-02-01 @ 08:49:36
URL: http://pygmeestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0