Festisch

Ikväll är det gamefest. Vad innebär då det? Jo hela game-avdelningen som vi manusstudenter tillhörde för ungefär en vecka sen ska ha fest och mingla med människor inom spelindustrin. Vad gör jag då på en sån tillställning? Dansar såklart för Mr Miyagi ska dj'a! Hurra. Jag har på mig min kjol från kappahls barnavdelning och lite så subtilt glittriga svarta strumpbyxor och svart skir polo till det. Kanske ändras. Det börjar sju, men det känns ju lite tidigt, så vi satsar på att gå dit tidigast efter åtta. Sen att en fin pojke kommer vara där är skoj. Liksom extra skoj utöver de grymma dj'sarna. Nu ska jag sluta svamla och äta middag.


Kommentarer
Postat av: Håkon

It was fun! Fast du dansade inte alls...

2008-12-14 @ 13:32:31
URL: http://mutinyaboardmyboat.blogspot.com/
Postat av: Rebecca

gamefest? game-avdelning? tvspel? vad för game? spelade ni tvspel?? hehe

lät bautakul!!

2008-12-17 @ 19:22:53
URL: http://shehasmicrosoft.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0