At home

Tänkte att ni kanske ville se hur jag bor. Vi börjar med sovrumsdelen av lägenheten.


Här ser vi fotändan av min säng och min franska balkong. Gardinerna har jag sytt själv, med tyg från Nk och IKEA. Pallen är från en butik här i Visby (den har fotats tidigare) och på väggen hänger en bild från Vogue (50-tal).


Här har vi min säng, med stora kuddar från IKEA. De små kuddarna har fått kuddfodral från Marimekko. Överkastet är från La Redoute.


Min tapetserade vägg i huvudändan av sängen. Här hänger även två små tavlor, med vykort från museum, Moderna och Guggenheim i NYC.


Här har vi mitt nattduksbord. Små askar och så mitt fina fjäderdiadem från Urban outfitters.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh, jag älskar stilen - skiiitfint.

2008-08-15 @ 15:44:30
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Kerstin: Tackar så mycket :)

2008-08-15 @ 22:21:30
URL: http://pygmeestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0