Jag pluggar

..och försöker bestämma mig för om jag ska beställa saker från diverse sidor på internet eller inte. Jag vill ha en olimiterad budget, inte lån från csn. Men nu får man nöja sig med det och plugga vidare.
 Vi har en flummig uppgift till en bra film - Återkomsten. Som jag såg ska visas 30 september innan Andrei Zvyagintsev nya film "The Banishment". Allt detta för dig som är medlem på Sthlm's filmfestival. Kan nån typ gå och se den nya filmen eftersom jag inte kan men absolut vill? Gah ta gärna med en hdv kamera och filma av den eller nåt så jag får se innan nästa millenium. Behöver jag säga att de flesta filmer inte når Visby i format bio?
Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahaha din stackare! Jag lovar att lida med idg om inte annat! :D

2007-09-27 @ 18:56:45
URL: http://gnagarjavel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0