En Kväll Med Fyra Ex Statsministrar


image414image415image416

Det var Studentafton i Lund som återigen bjöd på en underhållande kväll! I måndags var det inte mindre än fyra gamla rävar, Thorbjörn Feldin, Ola Ullsten, Ingvar "Sulan" Carlsson & Carl "Kalle" Bildt som visiterade Lunds studenter. De pratade till större delen om hur deras jobb som Statsminister sett ut under just deras mandatperiod men det blev en hel del andra "politiska" diskussion, hur skulle de kunna låta bli liksom!
Kvällens höjdpunkt var eftersittsen som lilla moi fick deltaga i. Det är inte varje dag kan jag säga er man ser Carlsson & Bildt stå på stolar och sjunga om punsch!  Det kanske dyker upp någon bild sen, glömde min kamera så jag fick ta bilder med min mobil, vilket resulterade i katastrof!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilken fin sammanfattning av en dunderkväll! Det är inte varje dag man sitter till bords med fyra trevliga gamla rävar som dessa! Jag måste även säga att det va sååå kul att Katja ville hänga med på själva denna afton med eftersits! En kväll jag aldrig kommer glömma haha (inte så värst klyschigt va?!) Sexiga bilder, speciellt Uffes hihihi

2007-10-11 @ 09:57:08
Postat av: Smartasmia

Japp. Man vet aldrig var det slutar när gamla rävar får studentkänslor:-)

2007-10-12 @ 10:16:33
URL: http://monokel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0