Tillbaka igen

Halloj! Nu är jag tillbaka efter en stressig vecka. Dokumentären är klar, men den blev inte så bra som vi ville, fast vi hade så kul när vi gjorde den att det nästan vägs upp :P Imorgon får jag äntligen börja skriva fiktion, yey! Igår var jag på maskerad utklädd till nån slags ballerina. Eftersom jag inte hade med mig kameran så hoppas jag på att nån snäll själ lägger ut lite bilder.

Nedan lite bilder från avslutningsfesten för dokumentärkursen.

image437
image438
image439image441
Längst upp ser vi Erik som faktiskt inte är pårökt och mig då. På bild nummer två dansar Leo och Ninni. Sen är det jag och sista bilden blir Calle träffad av ljus på. Vackert :P

Kommentarer
Postat av: Smartasmia

Ahh..stiliga festbilder där:-) Sötnosen fin som alltid! Grattis till avklarad kurs.

2007-11-06 @ 10:02:16
URL: http://monokel.blogspot.com
Postat av: Jenny

Smartasmia: Tackar för alla fina ord :)

2007-11-06 @ 21:14:07
URL: http://pygmeestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0