Mingelpingel

Precis hemkommen från mingelkvällen eller ja shoppingfesten i sturegallerian. Konstigt vad affärsbiträdena helt plötsligt har blivit trevliga. Har det månne något med Scott "The Sartorialist"s uttalande, om hur snäsig och oproffsig svensk butikspersonal är, att göra? Hmm hoppas trevligheten håller i sig. Det blev inte någon shopping för mig, men min "branschkollega" Alexandra fick en påse med sig hem. Jag köpte däremot världens snyggaste tisha tidigare idag, en Martin Margiela med en kamera på, mycket tjusig. Den blev inspanad av ett affärsbiträde som jag snabbspanade in, som enligt Alex nu kallas han med de tajta byxorna. Dock var detta ett väldigt ytligt 3 sekunders span då jag inte riktigt kommer ihåg hur snubben såg ut och definitivt inte hur hans byxor såg ut, men kläderna i butiken de var då snygga! Detta var en kul kväll, nu ska jag dricka vitt te!

Kommentarer
Postat av: Hanna P

absolut, bättre blir det inte :)

2007-05-10 @ 23:39:49
URL: http://hannapannapersson.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Vilket skönt inlägg! haha *y* (tumme upp)

2007-05-13 @ 18:46:37
URL: http://gnagarjavel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0