Bad hair day turned good

Var grymt missnöjd med mitt hår idag. Så helt oväntat säger min kursare Stephanie att jag har så fint hår och undrar hur länge jag har plattångat det och stylat. Jag tittar frågande på henne och säger att det liksom ligger platt av naturen och att jag har tvättat det (okej torkade med hårtork, men big deal). Sen blev håret jämfört med Rachels i Vänner. Nu känns mitt hår vackert. Tänkte dela med mig av vilka favvoprodukter som brukar användas.

image216


Schampo: Redken Body Full, Kiehl's Protein concentrate for oily hair och så budgetfavoriten Head & shoulders Citrus fresh
Balsam: Kiehl's Grooming aid formula 133
Styling: Paul Yacomine Micro colourcare, Bumble and bumble Prep, Bumble and bumble Surf spray, Bumble and bumble sumowax, Elnett och Redken Full frame 07.
Borste: Mason pearson medium size boar brislte and nylon brush

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0