un bon week-end

Gränsen mellan vardag och helg är lite vag när man har en lektion i veckan, men jag började helgen på fredag kväll genom att beskåda några avsnitt av SATC. Igår fick jag ett ryck (bra sådant) och sydde en kjol, tog cirka 5 timmar så jag är nöjd med resultatet som går att beskåda på bilden nedan. Hade tänkt att ta det lite lugnt för att sedan vara pigg inför middag och utgång med besök från sthlm, men fick i panik fixa mig för att sedan nästan blåsa bort på väg hem till min lunda (också emigrerad stockholmare) kompis Linda. Lagade lite middag, spelade lite piano och sjöng självklart med till alla Mikas låtar samt intog tequila. Därför är går min tankeverksamhet långsammare än önskat och förklarar alla konstigheter i förra inlägget.
Hann med två nationer, wermlands och ög, sista var lite roligare än det första om man inte går ut för att slippa träffa folk. Gick hem halva vägen utan skor för att de var cirka en och en halv storlek för små. Kvällen var lyckad, även om jag nog föredrar uteställen som stänger senare än två, men ett plus är ju självklart att drickat på nationerna är un poco billigare.

Kvällens outfit
image2

Linne: American apparel
Kjol: Egentillverkad
Strumpbyxor: hm
Klocka: Emporio Armani
Glasögon: Chanel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0