lundi et le soleil brille

Började dagen med ett pass yoga. Skrev sen min 4 sidor långa uppsats om mitt intresse för mode (man skulle skriva om något i sitt liv). Mitt i skrivandet anlände en snygg ups man med mitt www.americanapparel.net paket, mycket uppskattat, både att han var snygg och att han kom med paket då. Fick hem ett linne, två par leggings, en t-shirt och en kjol samt en träningsväska. Folket på AA var även snälla och skickade med gratis underkläder, visserligen i form av string, men hallå de var snygga och gratis.
Var ute på en promenad i solen och satt och solade i parken ett tag. Härligt när det är tjugo grader i solen! Såg en mycket snygg pappa i tjugoårsåldern i parken med en söt asiatunge, kändes lite Brad Pitt, pappor med barn är fint.
När jag kom hem fanns det en inbjudan till Nellys badmodevisning i min inkorg, trevligt. Dock åker jag inte upp till sthlm förrens dagen efter, men funderar nu på att boka om biljetten. Inte för att jag är ett stort fan av Nelly.se, men det är kul med modevisningar och lite mingel. Den var helt okej förra året så varför inte. Kanske ändå behöver lite inspiration till ett nytt bikini inköp eftersom den förra från Victoria's secret är fin, men behöver sällskap.
Nu ska det nog målas lite på en tavla.

Dagens outfit

image3


























Tröja: Köpt i nån affär i East Hampton
Kjol, lila linne och leggings: American Apparel
Skor: Repetto
Solglasögon: Chanel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0