SNL Botar Tandvärk

image246
 
 image248  image247

Jag vet att man inte ska tycka synd om sig sjäv och tycka att man är minst på jorden m.m. Men idag är det en sådan dag för mig. Fick veta tidigare i veckan att jag hade TRE hål i tänderna! Jag trodde tandläkaren drev med mig, jag som borstar tänderna så noga. Nänä, det kan hända den bästa. Trots all bedövning fällde jag en och annan tår, så de fick spruta in mer bedövning. Efteråt så kunde jag inte riktigt kontrollera min mun, hehe. Det som fick mig på lite bättre humör var en dos av SNL (Saturday Night Live). Jag tycker det är sjukt synd att det inte sänds på svensk TV, så då får det gå lika bra med Best of på DVD. De flesta komiker har ju fått sitt genombrott genom serien bl a. Chevy Chase,  Dan Aykroyd, Eddie Murphy, Bill Murry, Adam Sandler, Chris Rock, Billy Crystal, Will Ferrell, Mike Myers, Molly Shannon, Amy Poehler, Tina Fey, Jimmy Fallon och många många fler!! Trevlig Helg på er!

Kommentarer
Postat av: Smartasmia

Awww....fyförfarao! Stackars, stackars dig. Hoppas åtminstone att du får en mängdrabatt... SNL är bra bot mot det mesta:-) Trösttjipp här!

2007-06-01 @ 22:46:36
URL: http://monokel.blogspot.com
Postat av: Jenny

Usch och fy, lider med dig, hoppas tandtrollen typ håller sig långt borta nu! Trevlig helg på dig vännen!

2007-06-02 @ 08:27:31
URL: http://pygmeestyle.blogg.se
Postat av: Katja

Smartasmia: Jag fick nog lite mängdrabbat, blev billigare än väntat, haha!
Jenny: Du det samma kompis, det går vilt till på shoppingfronten ser jag;

2007-06-02 @ 14:24:10
URL: http://pygmeestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0