Hårmousse och helg

Fredag: Grillning med Michel och hans (nörd)kompisar <-- läs überbrighta. Jag tände eld på grillen och lyckades nästan flambera en hamburgare, hehe. Fredagens citat var "Jag tror jag gillar att tända eld på saker"
Lördag: Gick in på Ica för att handla mjölk, kom ut med en massa annat. Bakade croissanter och spelade sällskapsspel. Lördagens citat "Jag gillar att tänka"
Söndag: Sällskapsspel igen och god mat :)

Nu har jag testat mousset från Frederic Fekkai och gillar det. Håret blir tjockare överlag, inte asmycket volym kanske men det är ju kul att tro att man fått tjockare hår. Kostar 25 euro i Italien.

image291

Kommentarer
Postat av: Smartasmia

Osannolikhetsmoln heter såna man går in i när man går in för att handla en sak och kommer ut med flera andra. :-) Och moussen verkar ju helt okej. Alltid bra med tips på bra hårgrejer. Flamberad hamburgare..? Det är nog lika gott som något:-)

2007-06-17 @ 17:50:44
URL: http://monokel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0