SÄKERT! + Shout Out Louds = Sant

image451image452

Denna helgen var fullspäckad med konserter för mig. Okej, kanske inte FULLSPÄCKAD men två iallafall. I fredags var det SoL som stod på KBs scen i Malmö. Jag har mest lyssnat på deras senaste platta, Our ill Wills, som är väldigt dreamy. Kul att ha sett dem live nu också, de är ju ett bra band! Och igår var det SÄKERT! som intog KBs scen (mycket KB, här känner jag). Annika Norlin är sjukt cool, och hennes musik likaså! Det hela tog slut alldeles för fort! Vilket bara kan betyda att det var asbra och jag hoppas hon släpper fler skivor signerat SÄKERT!

Kommentarer
Postat av: Jenny W

Lyckost dig som fått lyssna på Säkert! Jag håller med, Annika Norlin är så grym! Gillar du Säkert! eller Hello Saferide bäst? /Jenny W

2007-12-04 @ 15:03:05
URL: http://jennyolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0