I'm only going to heaven if it tastes like caramel

Blir till att stanna hemma idag med halsont. Men innan halsontet bröt ut ordentligt hann jag med ett och annat kalas. Var ute med AlexandraThe Bash och sen Bring it on. The Bash var skoj, men efter ett tag tröttnade vi och gick vidare till Spy bar. Det blev en del drinkar igår och favoriten var helt klart Audrey Hepburn, den levde sannerligen upp till namnet och matchade min outfit. Bild på den hann jag inte ta, men den bestod av en röd tröja från AA och en rutig kjol och röda läppar till det och svarta pumps och leggings och raggsockor i pumpsen.
Det är kul att gå ut med en annan inredningsintresserad eftersom vi kommenterade allt från kakel och lampor till stukatur, hehe. Konstigt vad vakterna kan vara trevliga på vissa ställen, på spyan kom en snäll vakt fram och började småprata med oss, det har typ aldrig hänt, trevligt var det. Det blev en hel del dans och folkspan, kul och väldigt lyckat. Att vi var tvungna att springa till nattbussen var kanske inte lika kul, men säkert hälsosamt.

Kommentarer
Postat av: Iris

jättefin! spana gärna in mina illustrationer på min blogg om du har lust!

2007-12-29 @ 21:06:35
URL: http://iriselsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0