Formbar

Jag borde träna mer, eller alltså jag borde börja träna överhuvudtaget. För tillfället anser jag att promenaden på 5 minuter i uppförsbacke hem från skolan räknas som träning. Det är bara för att jag får träningsverk. Det i sin tur måste betyda att jag är i mycket dålig form. Jag borde ta tag i det där. Köra lite yoga, eller börja på säckträning. Det verkar intressant och lockande. Slå och sparka på en säck. Nytt och spännande. Fast jag kör nog yoga.
image387
Foto: Carl-Michael (Karlsson?)

Här gör jag en yogaposé ute i naturen.

Kommentarer
Postat av: Smartasmia

Yoga på du bara:-) och visst rackarn är promenadisar schysst träning. Även 5-minutare:-)

2007-08-31 @ 22:38:14
URL: http://monokel.blogspot.com
Postat av: Jenny

Smartasmia: Yes, jag yogar på för fullt ;) Jo, promenader i Visby måste klassas som intensivträning med tanke på underlaget och backigheten.

2007-09-02 @ 12:18:42
URL: http://pygmeestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0