Sweet smell of success

Jag är inte särskilt flickig av mig och jag gillar inte gulliga söta parfymer. Men. Faktum är att det kan vara väldigt uppfriskande med något oväntat till en annars ganska plain androgyn klädsel. Jag känner att min svarta Monki parka skulle bli något mer med en ny parfym. Parfymen är Matthew Williamsons nya som tydligen är inspirerad av exotiska stränder. Den luktar bland annat lime, ylang-ylang, ros och magnolia och så lite till. Tänk er nu en svart klädsel, man förutsätter att personen kanske har nån muskig parfym. Bam så kommer den exotiska doften. Mhmm det kan bli väldigt bra. Gick och sniffade på den hela förra helgen.
    För tillfället (enda sedan i juli) har jag gått och luktat Narciso Rodriguez, alltså hans parfym. Den luktar gott, men vem tröttnar inte på att ha samma doft varje dag? Eller ja nästan, jag varvar den med Etros Etra, detta händer dock mycket sällan.

image76

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0