Mika + Teatron

Igår hade jag skoj :D Först Mika på Berns. Han är så underbar, omöjligt att inte bli glad av honom. Såg dock mer av de långa människorna framför mig än av honom. Funderar nu på att undersöka svarta marknaden i Ryssland för tillväxthormon och bli cirka en halvmeter längre till nästa konsert.. Wii vad jag var helt galet glad hela kvällen.
Efter Mika sprang vi iväg till Teatron. Kan säga att det blev mycket cola light för mig under kvällen, vilket har ungefär samma effekt som andra substanser på den tiden av dygnet. Jag var alltså löjligt glad, kan ju ha att göra med Mika fortfarande. Stannade inte så länge på teatron dock, eftersom min kära vän Linda inte var helt frisk, men kul var det ändå.

Här sitter Linda och känner sig festsugen.
image64image65























image66
Här ser du en GLAD Jenny som försöker få en roll som stand in för Dakota Fanning.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tycker cola light funkar alldeles utmärkt som komplement till alkohol. ^^ Jättesnygga glasögon, föressten!

2007-04-09 @ 10:55:07
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: Hanna P

fina bågar, ibland får jag för mig att jag skulle passa i genomskinligt, men jag ser ut som en tönt i det.

2007-04-09 @ 12:15:12
URL: http://hannapannapersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0